Nyomtatás

5+1 ok, hogy miért pont az 1001 Éjszaka Hastánc Stúdióban érdemes elkezdened a hastáncot


1. A fő ok

Alapvetően ide jó járni, és ha itt kezdesz tanulni, akkor már nem kell másik tánciskolából átjönnöd (mint sokaknak).
Ezt persze nem kell elhinned látatlanban. Ki tudod próbálni egy bemutató óránkon, hogy milyen nálunk a hastánc.


2. Egyedülállóan sikeres módszer

A speciálisan kezdőknek kidolgozott, saját módszerünk segítségével tanulhatod meg a hastánc alapjait, amivel lassan 14 év alatt több ezer nő tanulta meg nálunk a hastánc alapjait. Ezt a módszert a tapasztalatok alapján, az évek alatt számtalanszor továbbfejlesztettem, és fejlesztem még a mai napig is, hogy a lehető legkönnyebben tanulj meg hastáncolni.

Sokan foglalkoznak hastánc oktatásával hobbiból, vagy főállásban, de csak pár éve. Sajnos, ez kevés egy komplex módszer kidolgozásához.

14 év alatt mindenféle testalkatú, lelki alkatú és korú nőt tanítottam táncolni. Mindenkinek más és más hozhat megértést, és végül sikert egy adott táncmozdulatra. Én tudom, hogy ki mitől fogja megérteni. Ebből a szaktudásból állt össze a módszer.


3. Igazi tanár tanít

Mi, akik ebben a Stúdióban tanítunk, pontosan tudjuk, hogy a kezdőknek nem egy követhetetlen táncvirtuózra van szükségük, hanem olyan tanárra, aki világosan és érthetően elmagyarázza az alapokat, és türelmesen meg is tanítja azt.

picture049A legtöbb hastánc tanárnak az volt a célja ezzel a pályával, hogy nagy sztár táncos legyen.
Nekem az volt a célom, hogy a lehető legjobb tanár legyek, és a legtöbbet tegyem hozzá az óráimat látogató nők életéhez, nőiességéhez.

Ezért fejlesztem önmagam, és gyűjtöm, szelektálom a tanítási a tapasztalatom mind a mai napig. Figyelem mi működik, és mi nem.

Hogy legyen mit átadni táncban, nőiességben, személyiségben.

A Stúdiónkban minden táncoktató az általam kidolgozott módszer szerint tanít.



4. Nálunk bátran lehetsz ügyetlen is

Ha a táncmozdulat, amit tanulsz, nem sikerül elsőre, itt senki sem fog kinevetni, legfeljebb együtt nevetünk egy jót, és gond nélkül próbálgathatod tovább, hiszen emlékszünk, hogy milyen volt kezdőnek lenni.




Mi tudjuk, milyen bátorságra van szükség , hogy neki merj vágni ennek a speciális műfajnak.
Drukkolunk, hogy sikerüljön, és azt szeretnénk, hogy jól érezd magad.




5. Tökéletes helyszín

Elsőre lényegtelen evidenciának tűnik, de a táncteremig eljutni időbe telik. És ez nem egy bolt, ahova egyszer betérsz egy holmiért. Nem is a fodrász, ahova havonta jársz. Az idő tényezőre akkor jössz rá, amikor hetente kétszer kell eljutnod a táncteremig és onnan haza.

Nos, mi itt vagyunk a város közepén. A 4-6-os villamos az épület előtt tesz le. A megállóból felnézel az ablakba, hogy megy-e még az előző óra, és egy gyors öltözéssel akár 5 perc múlva már a tükör előtt táncolsz.
Esőben, hóban sem ázol el.



5+1

Ez a +1. pont nem is annyira ok arra, hogy miért ide járj. Inkább egy figyelmeztetés.

Ebbe a tánciskolába jó fej nők járnak.

Mivel idővel itt mindenki kibontakozik, így őszintén megvallva, nem nagyon van hétköznapi, teljesen átlagos nő nálunk.

És ez így van jól. Láttál te már higgadt, fegyelmezett személyiségű művész embert?

Azt érdemes meggondolnod, hogy érzed-e magaban a vágyat arra, hogy kibontakozz.
Tudnillik mi nemcsak a testet tréningezzük ebben a Stúdióban. Nálunk nemcsak az izmaiddal táncolsz. Idővel a lelkednek is szárnyalnia kell.

1001 Éjszaka Hastánc Stúdió
Budapest, VII. ker., Erzsébet krt. 58. I. em. 3.


Bemutató óra
 
    
Aktuális kezdő tanfolyam időpontja, leírása

Nem könnyű eldönteni és tényleg jelentkezni.
Elszántság kell, idő, pénz, és egy nagy adag bátorság.
Ha ebből bármelyik hiányzik, most nem fogsz jelentkezni.
Teljesen értem.
Valamiért most itt vagy ezen az oldalon, és ezt olvasod.

Ebből tudom, hogy el fog jönni a te életedben is a nap, amikor tényleg minden együtt lesz, hogy elkezdj hastáncolni.
Itt van a hírlevelünk.
Iratkozz fel.
Ha új kezdő tanfolyam indul, szólni fogunk.
Egy nap még jól jöhet.
Írd be a neved, és az e-mail címed.


1001 Éjszaka Hastánc Stúdió
Budapest, VII. ker., Erzsébet krt. 58. I. em. 3.